  • Data: 2024-05-30 18:13:35
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.05.2024 o 17:42, Shrek pisze:

    > Taa - szukali kurwa motocykla szreka ale nie interesowała ich marka ani
    > numery. Czy tu kurwa naprawdę jesteś taki tępy czy to jakaś gra RPG w
    > prlowskiego milicjanta?

    Wątpię, byś mówił prawdę, albowiem po 60 minutach do dyżurnego, który by
    nie wprowadził tych danych do systemu dzwoni Wojewódzkie Stanowisko
    Kierowania z "awanturą". Ale mnie nie było przy tym Twoim zgłoszeniu.,
    więc może była awantura. Dlatego przy kradzieży pojazdu warto na 112
    zadzwonić, bo już zaczynają szukać. Biegnie czas.

    > Nieładnie odpowiadać pytaniem na pytanie - IMHO to są dwie niezbyt
    > precyzyjne nazwy tej samej czynności.

    To są dwie zupełnie różne czynności. Zgłosić możesz telefonicznie,
    dowolnemu przypadkowo napotkanemu policjantowi, emailem i co tam sobie
    jeszcze wymyślić zdołasz. Nawet jest taka aplikacja Krajowa Mapa
    Zagrożeń i tam też możesz zgłosić.

    Zawiadomienie możesz ustnie do protokołu, albo pisemnie. Zrozum
    wreszcie, że brak Ci podstawowej wiedzy merytorycznej i większość tych
    przepychanek wynika właśnie z tego. Ja przyjmuję, że osoba od lat się
    udzielająca aktywnie na forum o prawie powinna takie elementarne rzeczy
    ogarniać.
    --
    (~) Robert Tomasik