  • Data: 2024-05-30 17:42:10
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo nie ona to ogłasza, tylko dyżurny. Ma na to 60 minut od powzięcia
    > informacji. Zawiadomienie nie ma tu nic do rzeczy.

    Taa - szukali kurwa motocykla szreka ale nie interesowała ich marka ani
    numery. Czy tu kurwa naprawdę jesteś taki tępy czy to jakaś gra RPG w
    prlowskiego milicjanta?

    > Inaczej. W czym - Twoim zdaniem - są podobne.

    Nieładnie odpowiadać pytaniem na pytanie - IMHO to są dwie niezbyt
    precyzyjne nazwy tej samej czynności.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!