  • Data: 2004-08-29 13:28:02
    Temat: Re: policja po cywilnemu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:cgs5tc$m3o$1@inews.gazeta.pl...

    > a jest cos takiego jak wspoludzial?
    > Jakby nie patrezc kazdy bral w tym udzial, i ten co zabil
    > mial by po prostu mniejsza kare.

    Ale żaden nie miał zamiaru, ani się nie godził na zabicie przypadkowej
    osoby.

    > Tak szczerze powiedziawszy wierze w to, ze gdy chlopak nie dostanie
    > odszkodowania sam wymierzy spreawiedliwosc tym policjantom.

    Bardzo oryginalne. Ten z za światów, to pewnie w ziemskim wymiarze już nie
    wiele może. Ten drugi jak dojdzie do siebie, to będzie mógł więcej. Z tym,
    że za próbę samosądu pójdzie siedzieć w najlepszym wypadku.

    > PO pierwsze nie mialo to w tym zadnego zncazenia, sladowe ilosci moga sie
    > utrzymywac przez jakis czas, (marihunana np przez kilka dni)

    Pewnie masz rację. Kwestia, jak bardzo śladowa była to ilość.

    > Po drugie byly rozmowy w toku wlasnie z rodziacami tych nastolatkow
    > i prowadzaca powiedziala ze ostatnio w mediach pojawili sie taki
    einformacje
    > ale to tylko plotki niczym nie uzasdnione.

    Rozmowy w toku są bardzo, ale to bardzo mało wiarygodnym źródłem informacji.
    Dodając do tego fakt, że nawet oni - jak piszesz - nie podali źródła tych
    informacji, to w ogóle nie warto na taka informację zwracać uwagę. To
    właśnie taka specyfika tego programu. Rzucają na lewo i prawo gównem i liczą
    na to, że zawsze gdzieś się doc zegoś przylepi.

    > co bedzie z odszkodowniem, chca po 1 mln od lebka (w sumie
    > mam na mysli od lebka z tych chlopakow, jeden "lebek" nie zyje, wiec
    rodzice
    > dostana, drugi "lebek" spedzi cale zycie na wozku wiec on tez dostanie,
    > nie chodzi
    > o "policjantow".

    Ale owym "łebkom" właśnie ewentualnie Policja wypłaci. Od kogo byś tego
    odszkodowania oczekiwał? Zwłaszcza, że udowodnienie winy konkretnej osobie
    chwilowo okazało się niemożliwe.