  • Data: 2004-08-29 16:15:48
    Temat: Re: policja po cywilnemu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Bogen wrote:

    > Bez obrazy ale rozmowa z Toba nie ma sensu.
    > Nie mam czasu tlumaczyc Tobie na jakich zasadach -pracuja policjanci.

    Pewnie - łatwiej wydawać polecenia i oczekiwać bezwzględnego
    posłuszeństwa ;-P

    > Cytuje Tobie konkretne przepisy, podaje linki do nich a Ty dalej swoje.

    Czytałem. Nigdzie tam nie ma, że obywatel musi wykonywać NIELEGALNE
    polecenia policjanta. A ja nadal się upieram, że w sytuacji zaskoczenia
    niewinnego obywatela, gdy ten spokojnie i wręcz uprzejmie oraz bez
    żadnych gwałtownych ruchów zażąda przestrzegania procedury i
    wyjaśneinia, o co chodzi, sprowadzanie go do parteru jest zwykłym
    brudno-harryzmem (że tak sobie pozwolę nowotwór językowy wyprodukować).

    > Piszesz , ze patrole jednoosobowe sa dla Cibie podejrzane a
    > nastepnie jak zostajesz poinformowane, ze taki rodzaj pelnienia
    > sluzby jest juz od dawna wprowadzony zmieniasz temat i

    Pomijając chodzącego 'po kolędzie' dzielnicowego, jeszcze nie widziałem
    w Warszawie jednoosobowego patrolu.

    > zaczynasz krytykowac caly system.

    Bo jeśli faktycznie ktoś coś takiego wprowadził, to jest to idiotyzm.
    Policjant w pojedynkę przeciwko potencjalnie uzbrojonemu osobnikowi może
    mieć tendencję do strzałów 'ostrzegawczych' w korpus.