  • Data: 2004-08-29 16:20:06
    Temat: Re: policja po cywilnemu
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości
    news:cgsvf3$23pj$1@news2.ipartners.pl...
    > Bogen wrote:

    > Pewnie - łatwiej wydawać polecenia i oczekiwać bezwzględnego
    > posłuszeństwa ;-P

    Chcesz poznac te zasadzy to sobie poczytaj.
    Nie widze powodu dla ktorego mam Ci je tlumaczyc.

    > Czytałem. Nigdzie tam nie ma, że obywatel musi wykonywać NIELEGALNE
    > polecenia policjanta.

    Oczywiscie masz racje.

    >A ja nadal się upieram, że w sytuacji zaskoczenia
    > niewinnego obywatela, gdy ten spokojnie i wręcz uprzejmie oraz bez
    > żadnych gwałtownych ruchów zażąda przestrzegania procedury i
    > wyjaśneinia, o co chodzi, sprowadzanie go do parteru jest zwykłym
    > brudno-harryzmem (że tak sobie pozwolę nowotwór językowy wyprodukować).

    A upieraj sie.Oby tylko przed monitorkiem a nie podczas interwenjiw obez Ciebie bo
    jak jzu pisalem kilkakrotnie to Ty na tym ucierpisz.

    > Pomijając chodzącego 'po kolędzie' dzielnicowego, jeszcze nie widziałem
    > w Warszawie jednoosobowego patrolu.

    A Ty swoje.
    Poczytaj sobie
    http://www.przepisy.e-box.pl/phpbb/viewtopic.php?t=2