  • Data: 2004-08-29 16:28:27
    Temat: Re: policja po cywilnemu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Bogen wrote:

    > Po raz kolejny utwierdzasz mnie w przekonaniu, ze rozmowa z Toba nie mam sensu.

    ...dla kogoś nie przyzwyczajonego do dyskusji - może.

    > Policjant ktory Cie mierzy do Ciebie z broni, gdyz wczesniej widzial
    > jak Ty dokonujesz rozboju przy uzyciu broni( pamietasz gonil sprawce
    > i mysli ze to Ty) a Ty chcesz aby on pokazywal Ci legitymacje.

    Przede wszystkim powinno mu trafić do mózgownicy, że jak delikwent stoi,
    nie ucieka, nie bluzga tylko pyta, o co chodzi, to może jednak zaszła
    jakaś pomyłka. No, chyba, że te wszsytkie kawały o policjantach to sama
    prawda ;->

    > Ok policjant schowa bron i wyciagniw z kieszeni legitymacje podejdze
    > do Ciebie a Ty sobie ja dokoladnie obejrzysz i zanotujesz jego dane tak?

    Nie musi chować broni - z bazooką chyba nie lata i może potrzymać ją
    jedną ręką przez minutkę, hmm? A ze spisywaniem można poczekać...

    > Scyzoryka tez nie rzucisz.

    Zagrożenia dla niego nie stanowi - zanim by ktoś otworzył ostrze, mógłby
    dostać cały magazynek (nie myl scyzoryka z nożem sprężynowym).

    > Bzdury piszesz.

    SezU

    > Taki jestes kozak przed monitorkiem komputera, a przekonany jestem,
    > ze w sytuacji gdyby policjant celowal do Ciebie z broni nie bylbys taki mocny.

    Wiesz, w sumie bardziej mie stresują bezmyślni idioci za kierownicą
    samochodu. W przypadku policjanta przynajmniej mogę mieć nadzieję, że
    człowiek przeszedł jakieś 'sito' i jest w stanie zachować zimną krew.
    Pomimo kontr przykładów, np. kompletnie spaprana, nieudolna i karygodna
    akcja w Poznaniu (jakby pomyśleli, mogliby się upewnić, kto jedzie
    samochodem bez narażania się i bez zabawy w rewolwerowców).

    I jego emerytura :)