  • Data: 2004-08-28 19:40:42
    Temat: Re: policja po cywilnemu
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:cgqb32$4vv$1@opal.icpnet.pl...
    bo zdaniem *)"łysego" tak.

    > To był obszar zabudowany. Nie wiemy czy policjanci pokazali legitymacje.

    Przy podejmowaniu tego typu interwencji policjanci nie pokazuja legitymacji jak
    legitymacji szkolnych.
    Trudno wymagac od policjantow aby osobie ktora posiadanych informacji moze posiadac
    bron lub inne niebezpeczne narzedzie pokazywali grzecznie legitymacje.
    Co do Poznania to wydaje mi sie bezsensu o tym dyskutowac.
    Jedno co moge powiedziec z mojego doswiadczenia, ze okrzyk " policja" jest naturalna
    sprawa dla kazdego policjanta i nie sadze aby przez roztargnienie, czy poprostu
    zapomnieli to zrobic.
    O tym sie nigdy nie zapomina.

    pozdr
    bogen