  • Data: 2024-08-21 18:05:10
    Temat: Re: policja namierza
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.08.2024 o 16:25, J.F pisze:

    > Jak sam pisałes - ustawienie sie nazywało "5G/LTE/3G/2G".
    > Wiec powinno 3G poszukac, gdyby lepszych nie było.

    Powinno. Też tak sądzę.

    > Podejrzewam, że były, telefon sie połączył, transmisja danych utknęła
    > z innych przyczyn, a telefon juz wybranej sieci nie zmienił.

    Myślę, że w tych turystycznych miejscowościach jest 5G/lte (bo tam
    problemów nie było w domyślnych ustawieniach), ale one mają mniejszy
    zasięg niż 3G, więc po wyjeździe za miasteczko telefon do rozmów
    przestawił się na 3G, ale transmisja danych już nie, nadal chciało
    transmitować przez 5G/LTE, ale nie było w zasięgu.

    Albo poza miasteczkiem sygnał 5G/LTE już był za słaby. Wystarczająco
    silny do rozmów, a za słaby na transmisję danych i telefon głupiał, że
    skoro połączenie głosowe działa, to nie ma sensu przestawiać się na 3G.
    Dopiero "ręczne" wymuszenie do 3G rozwiązało problem. Do końca pobytu
    zostawiłem ustawienie na 3G, bo w miasteczkach też działało poprawnie,
    więc nie miało sensu przestawianie tego podczas zwiedzania.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr