  • Data: 2024-08-21 18:17:01
    Temat: Re: policja namierza
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.08.2024 o 17:03, Shrek pisze:

    > Gwoli ścisłości  - Da się. Wielokrotnie sprawdzałem.

    Racja. Ale trzeba chcieć świadomie i dodatkowo ustawić jako sieć
    "Otwarta" (a to nie jest domyślne ustawienie).
    Przy pozostałych, nie da się zapisać ustawień z pustym hasłem.
    Przycisk "Zapisz" jest nieaktywny. Pojawia się czerwony napis "Wprowadź
    hasło składające się co najmniej z 8 znaków."

    Mało prawdopodobne, że jeżeli poprosisz kogoś o udostępnienie wifi z
    jego telefonu, to przestawi na "Otwarta". Prędzej wpisze jakieś
    tymczasowe hasło dla ciebie "12345678", czy coś takiego.

    Pozdrawiam
    Piotr