  • Data: 2024-08-12 10:54:08
    Temat: Re: policja namierza
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 9 Aug 2024 23:49:11 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > To zrób takie ćwiczenie. Zaczytaj sobie jakiś POI, ale taki, który
    > później znajdziesz (powiedzmy jakiś numerowany słup). Potem pochodź z
    > GPS-em. Wyłącz go i włącz kilka razy. Potem idź na ten POI i zobacz, jak
    > daleko będziesz. Najlepiej, jakbyś sobie to w lesie zrobił, to
    > zobaczysz, co Ci wyjdzie.

    Była taka zabawa - geocaching.
    Zazwyczaj znajdowali.

    > To, że GPS deklaruje dokładność przykładowo 3 metry, to jedynie jest
    > wynik obliczeń, że mierzył z różnych satelitów i mu taki okrąg wyszedł.

    Fakt.
    I w dodatku chyba może być nieprawdziwe.

    Zajechalem ci jak kiedys na stacje benzynową, pod daszek, GPS zaczął
    dzikie harce po okolicy wyprawiac, po kilkaset m w bok, a podawana
    dokładność ciągle duża.

    > Mam ze środy ślad, jak szedłem jedną drogą w dwóch kierunkach, przy czym
    > na końcu łaziłem po lesie. Ślady w jedną i drugą stronę czasem się
    > "rozchodzą" o 15 metrów, a to wysokie góry i całkowity brak lasu. Tylko
    > odbiornik ma wyłączone przyciąganie do obiektów.

    Robiłem sobie logowanie na nartach, i trasa wjazdu wyciągiem miała
    rozrzut, ale raczej nie o 15m.
    Ale z rzadka potrafiło wyciąg 100 czy więcej przestawić.

    J.