    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: policja namierza
    Date: Wed, 7 Aug 2024 17:29:36 +0200

    On Tue, 6 Aug 2024 22:45:55 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > No właśnie nie zawsze to założenie jest prawdziwe, przy czym nie chce mi
    > się tego badać.

    fotki im jakos wysłała, czy nawet "widok z kamery".

    > Dość często, jak córka wraca do domu, to po nią
    > wyjeżdżam. Żeby nie dzwonić i nie dopytywać, gdzie jest i za ile będzie
    > na przystanku, to udostępnia mi swoją pozycję. I są takie przerwy po
    > kilka kilometrów. Od wielu lat na tych samych fragmentach trasy. A sieć
    > GSM jest tam na całym odcinku. Już nie jeden raz się nad tym
    > zastanawiałem, ale tak to działa w praktyce.

    Ciekawe ... córka ma lokalizacje lub GPS wyłączoną, i aktualizuje sie
    po BTS - jak zmienia? Czy po jakims okolicznym wifi?

    Albo ... to udostępnianie zakładam, ze nie działa stale, tylko jakos
    co pewien czas. dla oszczędnosci baterii i danych.
    I przeskakuje. No ale żeby tak trafiało w te same miejsca ?

    > Jak Ty mieszkasz w Warszawie, to nie ogarniasz takich tematów. Ale u nas
    > jest sporo miejsc, gdzie GSM po prostu nie ma.

    Rozmawiali ze są, więc siec GSM była.

    > Przeleć się po lesie z
    > odbiornikiem GPS i rejestracją trasy, a zobaczysz, jak on gubi pozycję.

    Wcale nie gubi. Trekbuddy lub mapy.cz.

    Tylko uwaga - ostatnio są wrażliwe na ustawienia zasilania, trzeba im
    dać prawo do pracy w tle/uśpieniu.

    No chyba, ze masz taki gęsty las, ze i GPS się nie przebija.

    J.