  • Data: 2024-08-07 17:36:36
    Temat: Re: policja namierza
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 7 Aug 2024 00:12:04 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > WiFi możesz udostępnić ze swojego telefonu. Udostępniający mógł być w
    > innej sieci i mieć tam zasięg, a ona nie. Powiedz, jaki sens ma
    > tworzenie takich teorii?

    Czyli były tam dwie osoby, i obie nie wiedziały gdzie są, tylko jedna
    najwyraźniej nie miała ochoty, aby kulsony grzebały jej w majtkach.

    Trzymajmy się troche faktów, nawet, jesli to tylko fakty prasowe, nie
    wymyślaj nie stworzonych rzeczy.

    > Do wysłania danych trzeba "kilku" bitów. My piszemy wówczas do siebie
    > SMS-y i jak przyjdzie Ci SMS, to wyłazisz na górkę, gdzie jest zasięg i
    > oddzwaniasz.

    Owszem, ale oni nawyrazniej gadali, i duze zdjęcia przesyłali.

    > No właśnie nie. Bo lokalizacja idzie po internecie, a fotka może pójść
    > po GPRS. Przy czym nei wiem, czemu nie wysłała lokalizacji, a wysłała

    internet może byc i na GPRS. Ale czy nie mieli tego wyłączyc?

    > fotkę. Ty też nie wiesz. Jaki sens ma, byśmy to wałkowali? Dziennikarze
    > napisali, że tak było. Może coś pokręcili po prostu.

    A moze podali prawdę ... jaką usłyszeli od rzecznika policji.

    J.