  • Data: 2003-12-17 19:27:17
    Temat: Re: policja internetowa
    Od: "tomek tarasiuk" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ARAS <a...@w...pl> napisał(a):

    > Witam ostatnio usłyszałem ze chodi podobno po domach tzw policja
    > internetowa,czy moze mi ktoś wyjaśnić dokładniej o co chodzi z tą policją i
    > czy to prawda ze chodzą po prywatnych mieszkaniach i jak to sie ma do
    > posiadanych przez większość internautów mp3

    Zadanie z logiki oparte o wiadomości z matematyki na poziomie 5 klasy szkoły
    podstawowej.
    W pewnym państwie jest ok. 10 000 000 komputerów. Do pilnowania czy ich
    posiadacze posiadają legalne oprogramowanie wytypowano 1000 policjantów.
    Pytanie.
    Ile czasu będzie trwało sprawdzenie wszystkich użytkowników, jeśli
    policjanci chodzą w zespołach 2 osobowych przez 5 dni w tygodniu. W czasie
    jednego dnia mogą sprawdzić 5 komputerów.

    Pytanie dla ambitnych.

    Jakie jest prawdopodobieństwo kontroli u przeciętnego Kowalskiego?
    Tomek