  • Data: 2003-02-28 18:40:19
    Temat: Re: pojde na dno finansowe:(
    Od: "alla" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to w końcu jaki jest ten zapis w wyroku. bo relacje syna wskazują na
    > możliwość otrzymywania 30% zarobków byłego ale nie mniej niż 150 zł czyli
    > jeśli dojdziemy do zarobków 500 zł to 30% stanowić to będzie 150 zł. Mając
    > dochody poniżej to i tak płacić będzie 150 zł. Zatem jeżeli dobrze
    rozumuje
    > to były zarabiając 1200 zł powinien nadal płacić 400 zł
    >
    > Gdzieś tu czuje niespójność w relacjach.
    >
    > Stan_Z
    Tak wynikalo z relacji syna po ogloszeniu wyroku sadowego w dniu 14 stycznia
    2003.
    Ale w rzeczywistosci okazalo sie, ze alimenty obnizono do kwoty 150 zlotych
    od 6 listopada 2002, stad cale zamieszanie i "dlug wdziecznosci"wobec ojca w
    kwocie 1025 zl --nadplaconych alimentow.
    A ja slepo wierzac synowi, nie poszlam do sadu aby mi dali do wgladu jak sie
    sprawa zakonczyla.
    Wnioslby syn apelacje i zlozyl wniosek o ustalenie "procentowych"alimentow,
    nie zas kwotowych.
    alla