  • Data: 2007-06-23 19:32:44
    Temat: Re: podpisy i pieczatki na fakturach vat
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 23 Jun 2007 12:58:55 +0000, Artur Golański napisał(a):

    > A skąd te konsekwencje (i jakie) wynikają?

    Nie wiem jakie konsekwencje, ale pewnie jakieś są.

    > Gdzie masz bezwzględny
    > obowiązek wystwawania f-ry oraz posiadania potwierdzenia, że odbiorca
    > ją posiada?

    Wg. ustawy o PTU musisz wystawić fakturę (z pewnymi wyjątkami). A
    problem nie w posiadaniu potwierdzenia że odbiorca posiada, tylko w
    wystawieniu tejże faktury. Wystawienie faktury składa się z
    wyprodukowania 2 dokumentów opisanych w przepisach, gdzie jeden jest
    oryginałem, a drugi jest kopią. Oryginał idzie do klienta, kopia idzie do
    ciebie. Teraz, jeżeli u ciebie znajdzie się tylko kopia, zaś oryginału
    wogóle nie ma - faktura niewystawiona.

    p. m.