  • Data: 2009-07-07 16:06:38
    Temat: Re: podpis na liscie obecnosci na kilka dni naprzod
    Od: poreba <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 7 Jul 2009 12:00:05 +0200, Orange :) napisał(a):

    > ZDECYDOWANIE sytuacja jest nieprawidłowa. i
    > to z KAZDEJ strony.
    Zgoda.

    > istnienie takiej listy mija sie całkowicie
    > z sensem jej stworzenia i istnienia. Ona ma
    > DYSCYPLINOWAĆ punktualnośc i obecnośc
    > pracowników.
    A tu już nie. Głównym celem 'listy' jest
    _dokumentowanie_ czasu pracy pracowników.
    Dyscyplinowanie jest przy okazji i raczej w
    związku z chowaniem listy, o którym dalej
    piszesz. NB niziutko lecisz w dyskusji z
    baloo, oj niziutko.

    > walnąć w osobowośc i motywy piszacego
    Ja zakładam, że główny motyw to ciekawość: a
    jak powinno być? Pewnie się mylę naiwnie...
    --
    pozdro
    poreba