eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-11-01 08:38:57
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A taki Trzęsacz?

    A trzęsacz został zakwalifikowany jako katastrofa budowlana?

    > To tam się zatarł wał czy w Kościuszce?

    Zatarł to chyba nie... Ani w jednym ani w drugim. Jakby się zatarł to
    raczej by silnik stanął. Więc jeśli już raczej pękł do doprowadziło do
    rozbiegnięcia się turbiny i ewakuacji łopatek.

    > W momencie rozwalenia turbiny
    > MZ, gdzie jej łopatki poszatkowały wszystko z hydrauliką włącznie.

    Dokładnie to się stało w obu przypadkach.

    > Ale ja bym nie schodził z obiektów budowalnych, bo np. w takim Bhopalu,
    > to była katastrofa czy nie? Gaz wyciekał długo. Trudno to nazwać
    > gwałtownym procesem.

    Bhopal to katastrofa przemysłowa nie budowlana.

    > Może nie potrzebnie się rozdrabniamy na jakieś detaliczne rozumienie
    > definicji bo z konstrukcji językowej przepisu, jest w miarę jasne,

    Oczywiście że niepotrzebnie i toczymy tą dyskusję dla rozrywki. Sprawa
    jest dość jasna. Dyskusja zaczęła się od momentu w którym robert
    stwierdził, że moment strzału to nie moment w którym pada strzał;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!