eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-11-01 00:45:56
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-10-31, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Co oni mogą tam ważnego zobaczyć, czego nie widać na radarze? Po prostu
    > pytam. Zresztą do ewentualnego zestrzelenia też nam ta para nei jest
    > potrzebna i można przywalić jaką rakietą.

    Wychodzi, że coś zwykle jednak zobaczą. Przy tym prywatnym odrzutowcu,
    który linkowałem, np. zobaczyli, że wszystkie szyby są mocno
    zaszronione. Przy Helios, widzieli kogoś w kokpicie, kto próbował się z
    nimi zdaje się komunikować. Pewnie było tego więcej, ale już nie
    pamiętam. A też kojarzę jedną katastrofę, że chyba nad morzem Martwym
    strącono regularny liniowiec z 2xx pasażerami na pokładzie, bo USS
    uznał, że są atakowani. Ale to była dość specyficzna sytuacja w
    warunkach de facto wojennych. Niemniej, jak by coś tam poleciało na
    rozpoznanie to byłoby te 200 trupów mniej.

    Poza tym, jest to tez pewna dokumentacja czegoś co może być
    przestępstwem. Brak czegoś zauważalnego też może być cenną informacją.

    --
    Marcin