eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-11-01 00:55:45
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.10.2022 o 22:09, Shrek pisze:

    > Znaczy twierdzisz, że posiadając informację, że informacja o bombie jest
    > wysoce prawdopodobna nie przekazaliby jej kapitanowi, żeby wygrać głupie
    > zawody kto będzie górą w podstawianiu bądź nie schodów i w efekcie
    > zabili 200 osób? Grubo się tam bawicie w służbach:P

    W związku z informacją o bombie samolot eskortowały myśliwce. Wyłączono
    lotnisko z eksploatacji. Postawiono samolot w bezpiecznym miejscu. Ale
    Ty uważasz, że załoga była niedostatecznie uświadomiona o tym, że
    istnieją podstawy do podejrzeń?

    > Nie wiedzieli bo im zarządzanie kryzysowe nie powiedziało a dyżurny
    > ukrywał się przed załogą i wieżą.

    Jakby się nie ukrywał, to by nie wiedzieli, że schodów nie mają?

    > Trap to nie schody.

    Fakt. Ale moje schody są w cudzysłowie.

    > Operator schodów ma statystycznie większą szansę zginąć przy samolocie,
    > o którym nie ostrzegano o ładunku.

    Ale tu nie o statystyki chodzi.

    --
    Robert Tomasik