eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-11-01 08:25:40
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W związku z informacją o bombie samolot eskortowały myśliwce. Wyłączono
    > lotnisko z eksploatacji. Postawiono samolot w bezpiecznym miejscu. Ale
    > Ty uważasz, że załoga była niedostatecznie uświadomiona o tym, że
    > istnieją podstawy do podejrzeń?

    Oczywiście - przecież wprost mówili, że nie ma żadnej bomby i wszyscy
    powinni iść do domu, a jeżli dowodzący akcją uważa że jest to nie powie
    i trzeba spierdalać.

    > Jakby się nie ukrywał, to by nie wiedzieli, że schodów nie mają?

    Wieża nie mówiła że nie ma i nie będzie, tylko że załatwiają i nie
    wiedzą czemu to tyle trwa.

    > Fakt. Ale moje schody są w cudzysłowie.

    Powiedział czemu nie będzie zrzucał ludzi po slidach na beton w nocy. I
    miał rację jak się okazuje.

    > Ale tu nie o statystyki chodzi.

    A o co jak nie o ocenę zagrożenia - tak jak pisałem "oficjalnie
    zabombiony" samolot jest bezpieczniejszy od takiego nie zabombionego.
    Wszystkie samoloty które wyleciały w powietrze "oficjalnie nie były
    zabombione". Cały ten cyrk za alarmami bombowymi jest wynikiem obijania
    dupy blachą. Ale jak już to robimy to na poważnie, a nie udawajmi.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!