eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-10-31 17:30:14
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 31 Oct 2022 11:06:13 +0100, Shrek wrote:

    > Firma handlingowa? I tak w końcu podstawili.

    Ale to wiesz - albo jej nic nie mowisz o zagrozeniu,
    albo sie zastanawia czy powinna.

    > Dyżurny portu? Ten co jest w procedurze wpisany. Wychodzi na to że "kryzys".

    Nie za duza odpowiedzialnosc? A jak wybuchnie?

    > Dobra - tam i tak saperzy muszą finalnie wejść. Wiec sądzę, że skoro
    > takie alarmy się zdarzają a saperzy mają ryzyko wpisane, to może ich
    > przeszkolić. W końcu takie schody to nie wyższa szkoła rakietowa.

    Niby tak, ale
    -czesto sa takie akcje? Jak raz na 5 lat, to sie przeszkolony zwolni,
    albo bedzie na urlopie.

    -a jak samolot warty 200mln$ uszkodzi, to kto odpowiada ? :-)

    Wychodzi na to, ze trzeba uzgodnic wysokosc premii, i ubezpieczyc sie
    od smierci pracownika.

    Ciekawe co tam Robert ma na mysli, ze po odczekaniu godziny jest
    bezpieczniej.
    Choc w sumie ... moze i jest.

    J.