eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-10-29 12:07:58
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ma połączeń śrubowych. Śruby to są. Wkręcany hak czy wkręcany kołek
    > to też śruba. Nb. jak się góglnie śruba vs. wkręt to też są różne
    > zdania.

    Wiesz, to tak trochę jakbyś się upierał, że wbita w korbę roweru śruba
    jest przecież śrubą, a tu na ścinanie działa. JA jeszcze pamiętam, jak z
    braku klinów tak rower naprawiałem. Hak z gwintem oczywiście ma gwint
    śrubowy, ale to nie jest połączenie śrubowe.

    > No nie musi. Ale też nie każda usterka związana / poprzedzająca
    > katastrofę możer być uznana za jej początek.

    Oczywiście, ze masz rację. Co więcej, jak nawet po czasie dojdziemy do
    tego, ze była początkiem, to nie oznacza, że jak w innej budowli dojdzie
    do takiej usterki, to od razu PINB mamy wzywać.

    --
    Robert Tomasik