eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-10-29 03:54:05
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-10-25, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Zaraz zaraz ... zakladajac, ze mamy gdzies 100m dach ...
    > strop chyba nie jest w jednym kawalku, bo byloby to troche niewygodne
    > w transporcie/budowie, i wytrzymalosciowo.

    Dałem warunek, że w jednym kawałku (bez deformacji) bo chciałem po
    prostu uświadomić, że przy rozmiarach typu hali wystawowej to nie jest
    wcale tak mało, co się tam porozszerza w typowych warunkach
    eksploatacji. Czy dach jest ocieplany czy nie, to pewnie należy wziąć
    pod uwagę, że taka hala niekoniecznie będzie ogrzewana, więc nawet z
    ociepleniem jest to kwestie czasu.

    --
    Marcin