  • Data: 2016-02-18 16:31:13
    Temat: Re: podawanie fikcyjnych danych do kont
    Od: "raczek" <r...@p...pocztowa.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:56c5be63$0$683$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "raczek" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Bilet pewnie na konkretna osobe (na dowolna sa drozsze), wiec moze
    > grozic podejrzenie o bezprawne uzycie ... biletu.
    > A peselu 0000000000 pewnie podac sie nie da :-)
    >
    > Zreszta w miare ubywania danych z dowodu coraz mniej tam jednoznacznej
    > identyfikacji bez PESEL.

    Wypełniając formularz papierowy należy pamiętać, aby:
    - w przypadku obywateli polskich podać numer PESEL,
    - w przypadku obcokrajowców podać datę urodzenia,
    - podać adres zameldowania,
    - załączyć czytelne zdjęcie (portret na jednolitym tle, z zachowaniem
    równomiernego oświetlenia twarzy, bez nakrycia głowy i okularów
    przeciwsłonecznych; twarz powinna zajmować ok. 2/3 powierzchni zdjęcia),

    Jak dla mnie jest to zwykłe wyłudzanie danych osobowych, PESEL znając
    algorytm można sobie zmyślić i z reguły systemy to sprawdzają czy jest
    dobry, gorzej jak trafie w istniejący, wtedy się pod kogoś podszywam?
    Konta e-mailowe chcą daty urodzenia, różne serwisy typu Steam, Origin,
    konta do gier w konsolach chcą różnych danych.