  • Data: 2003-03-20 12:18:34
    Temat: Re: podatek spadkowy a kupno działki
    Od: marg <m...@t...adres.chyba.nie.istnieje> szukaj wiadomości tego autora

    > Jako cenę ustalcie w akcie : xxxx z czego xx będzie uiszczone na rachunek
    > odp. US w celu umorzenia zobowiązania podatkowego. W ten sposób pieniądze
    > nie opuszczą Twej kieszeni do czasu spisania aktu a będziesz miła pewność,
    > że podatek został opłacony. Oczywiście jest milion innych sposobów na
    > załatwienie tej sprawy, poczynając od pójścia z delikwentem do banku i
    > wpłacenia z nim forsy, ale ten wydaję mi się elegancki i w razie czego masz
    > pełna kwote wydaną na zakup ujęctą elegancko w jednym miejscu i to
    > notarialnie.

    no dobrze, ale w takim razie nie rozumiem, kiedy ma być wypłacenie
    pieniędzy sprzedającemu a kiedy podpisanie aktu?

    Bo do podpisania aktu potrzeba mi papierka z US odnośnie niezalegania z
    podatkiem za ta działkę a na taki papierek czeka sie około 3 tygodni

    Marg
    --
    ...jak to zrobić mam? Nasza Pani, nasza Pani, wszystko powie nam...