  • Data: 2003-03-20 14:44:23
    Temat: Re: podatek spadkowy a kupno działki
    Od: marg <m...@t...adres.chyba.nie.istnieje> szukaj wiadomości tego autora

    to znaczy już się pogubiłem.

    > Najpierw podpisz potem płać - ja tak wolę. Ale jeśli chcesz inaczej ;-)

    ale nie podpiszę przecież aktu dopuki nie będzie uregulowana opłata dla
    US z tytułu spadku

    > Ale do podpisania którego? Do umowy przedstępnej ( zobowiązującej do
    > przeniesienia własności) tez? Naprawde? Wiem, ze prawo podatkowe jest
    > absurdalne, ale ze az tak?
    czy po podpisaniu umowy przedwstępnej mam dać kasę na cele opłaty do US
    a dopiero potem resztę po podpisaniu aktu notarialnego?
    czy jak?
    co to za umowa przedwstępna zobowiązująca do przeniesienia własności
    (działki?) ?

    Marg
    --
    ...jak to zrobić mam? Nasza Pani, nasza Pani, wszystko powie nam...