  • Data: 2002-10-25 19:53:25
    Temat: Re: ...pod rygorem nieskuteczności....
    Od: "Ag@a" <agata(wytnij_to)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak na mój gust - dokładnie to co znaczy.
    > Czyli jeśli nie wypełnisz postanowień umowy to rozwiązanie
    > jest nieskuteczne i umowa dalej działa.
    > Czyli jeśli nie wniesiesz pisma które *oni* ci potwierdzą
    > 30 dni przed terminem - to umowa jest nadal ważna i musisz
    > im zapłacić kolejną składkę.
    > [...]
    >
    > IMHO i tak 27 dni za późno...

    ok. Dziękuję...
    A co - jeśli ja się nie wywiążę z umowy?
    Sprawa wygląda tak, że chcę zrezygnować z ubezpieczenia. Wpłacam miesięcznie
    ustaloną kwotę (11 miesięcy x 200,- = 2200) i liczac się z tym, że stracę
    100% chcę z tego wyjść. Sądziłam, ze w takim przypadku wystarczy, że
    przestanę wpłacać. (i tak swoje dostali)

    Pytanie: co mi grozi, gdy przestanę wpłacać bez wysyłania pisma?

    Pozdrawiam
    Agata