  • Data: 2002-12-09 16:16:02
    Temat: Re: poczta polska
    Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    o wlasnie. tego oczekiwalam, by nastapil zwrot do adresata. przeciez u mnie
    zaistniala taka sama sytuacja. adresat inny, tylko adres sie zgadzal. wysylajac
    nie wiedzialam, ze adresat zmienil siedzibe.a o tyle jest to jescze wazne, ze
    przez ten czas dysk stracil gwarancje.gdyby poczta od razu odeslala mi z
    powrotem dysk - z adnotacja, ze adresat zmienil siedzibe - zapewne zdazylabym
    spokojnie dostarczyc dysk w ramach gwarancji. a tak, nie dosc, ze ponisolam
    koszty przesylki - niepotrzebnej, to jeszcze juz po gwarancji na dysk

    > odbioru

    > powyzej.podejrzewam
    > przeciez
    >
    > może coś pominełam sprawdze ...