eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopoczta polska › Odp: poczta polska
  • Data: 2002-12-09 16:44:25
    Temat: Odp: poczta polska
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:0...@n...onet.pl...
    > > może coś pominełam sprawdze ...
    > >
    > dziekuje, za chec pomocy.

    przeczytałam twój list dokładnie i muszę stwierdzić,że to nie jest wina
    poczty a dlaczego?
    poczta doręcza na wskazany adres i nie ma informacji o zmianie firmy /nazwy
    ,czy przeobrażenia się firmy w inną / skoro odbiór nastąpił to odpowiada za
    tą przyjętą niewłaściwie przesyłkę adresat ...to on miał obowiązek
    poinformowania pocztę ,że nie jest to ta firma,i nie przyjmie przesyłki...
    skoro to uczynił ,zwrot nie powinien podlegać opłacie przez ciebie ... i to
    powinnaś od niego domagać się pokrycia poniesionych kosztów...

    Sandra


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1