  • Data: 2005-10-20 19:37:07
    Temat: Re: poczta - odszkodowanie
    Od: Jasko Bartnik <b...@j...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 20 Oct 2005 12:07:48 +0200, badzio napisał(a):

    > A czy poczta wie jaka byla wartosc paczki? Czy zostalo to gdzies
    > zadeklarowane? Czy bylo wykupione ubezpieczenie na rzeczywista wartosc
    > przesylki?

    A inne pytanie. Czy mozna cos zrobic jesli zaplacilem za priorytetowa
    przesylke, ponaklejalem odpowiednie znaczki a przesylka doszla pozniej niz
    zapewniala mnie poczta i ich regulamin. To co ja zazwyczaj robie to : szlag
    mnie trafia ... ale to chyba nie najlepsze rozwiazanie :P Przytrafilo mi
    sie to juz w 6/10 przypadkow ... to zdecydowanie za duzo moim zdaniem.

    Najlepszy ubaw mialem z listem priorytetowym, ktory przylecial z Ameryki.
    Stempelki pokazywaly :
    3.01 - los angeles
    3.01 - chicago
    5.01 - gdansk
    10.01 - warszawa - poczta glowna
    12.01 - warszawa - bielany 864 (zly kod pocztowy)
    18.01 - warszawa - poczta glowna
    25.01 - warszawa - bielany 846 (adres nieistnieje)
    26.01 - warszawa - poczta glowna
    2.02 - warszawa - bielany 864