    From: "wektor" <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pobyt w szpitalu a urlop
    Date: Sun, 15 Oct 2006 17:23:19 +0200

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1160914392.691767.284820@m73g2000cwd.googlegrou
    ps.com...

    > po 120 dniach choroby dostalem z pracy wniosek o swiadczenie
    > rehabilitacyjnje. podobno taki wniosek sklada sie 6 tygodnie przed
    > koncem terminu swiadczenia chorobowego. nie skladalem takiego
    wniosku,
    > bo zosatlem wypisany ze szpitala z informacja "zdrowy" i wrocilem do
    > pracy.
    > popracowalem 3 tygodnie i znowu sie zaczelo.
    > teraz czeka mnie prawdopodobnie zabieg operacyjny i znowu musze
    wrocic
    > do szpitala. na zlozenie wniosku jest za pozno, bo zostalo 3-4
    tygodnie
> [...]

    Urlop wypoczynkowy niczego nie załatwi, zwłaszcza gdy będzie leczenie
    szpitalne. Lekarz będzie musiał wystawić zwolnienie lekarskie, które
    przerywa urlop wypoczynkowy. Zaraz po przyjęciu chorego szpital
    wysyła zawiadomienie do zakładu pracy.
    Aktualnie możesz kontynuować zwolnienie lekarskie (do 182 dni zostało
    jeszcze 52 dni), a po jego wyczerpaniu świadczenie rehabilitacyjne
    (nawet przez 12 miesięcy).
    Najważniejsze jest zdrowie.
    Nowy okres zasiłkowy (182 dni) tylko w przypadku przepracowania ponad
    60 dni po poprzednim zwolnieniu lekarskim.

    wa