  • Data: 2006-10-15 12:13:12
    Temat: Re: pobyt w szpitalu a urlop
    Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > jestem po 130 dniach choroby - za ten czas mialem wyplacane chorobowe.
    > do 182 dni pozostalo niewiele.
    > w tej chwili pracuje (od 2 tygodni) , ale nie minelo ustawowe 61 dni
    > azebym mogl znowu nabyc prawo do nowego (6 miesiecznego) zasilku
    > chorobowego. prawdopodobnie bede musial jeszcze isc do szpitala na dosc
    > dlugi okres. czy aby uzyskac prawo do nowego zasilku chorobowego moge
    > wziasc caly swoj urlop w ilosci 70 dni na ten okres pobytu w szpitalu?
    > - tak aby przerwa w chorobie wynosila wiecej niz 61 dni.
    > mysle sobie, ze nawet gdybym dostal zwolnienie ze szpitala to po prostu
> [...]

    po 120 dniach choroby dostalem z pracy wniosek o swiadczenie
    rehabilitacyjnje. podobno taki wniosek sklada sie 6 tygodnie przed
    koncem terminu swiadczenia chorobowego. nie skladalem takiego wniosku,
    bo zosatlem wypisany ze szpitala z informacja "zdrowy" i wrocilem do
    pracy.
    popracowalem 3 tygodnie i znowu sie zaczelo.
    teraz czeka mnie prawdopodobnie zabieg operacyjny i znowu musze wrocic
    do szpitala. na zlozenie wniosku jest za pozno, bo zostalo 3-4 tygodnie
    do konca swiadczenia chorobowego.
    podobno azeby uzyskac znowu prawo do swiadczenia chorobowego nalezy
    przepracowac conajmniej 61 dni. mnie urlopu wystarczylo by nawet na
    wiecej, a urlop wlicza sie w dni pracujace. natomiast koliduje mi tutaj
    ten pobyt w szpitalu. nie wiadomo jak dlugo tam bede - moze sie
    zdarzyc, ze leczenie bedzie bardzo dlugie i nie wiadomo jak sie
    zakonczy.
    tak wiec czy jest mozliwe, zebym teraz mogl wykorzystac te 70 dni
    urlopu i podczas tego urlopu byc w szpitalu?

    dziekuje.