  • Data: 2006-10-15 19:32:10
    Temat: Re: pobyt w szpitalu a urlop
    Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Urlop wypoczynkowy niczego nie załatwi, zwłaszcza gdy będzie leczenie
    > szpitalne. Lekarz będzie musiał wystawić zwolnienie lekarskie, które
    > przerywa urlop wypoczynkowy. Zaraz po przyjęciu chorego szpital
    > wysyła zawiadomienie do zakładu pracy.
    > Aktualnie możesz kontynuować zwolnienie lekarskie (do 182 dni zostało
    > jeszcze 52 dni), a po jego wyczerpaniu świadczenie rehabilitacyjne
    > (nawet przez 12 miesięcy).
    > Najważniejsze jest zdrowie.
    > Nowy okres zasiłkowy (182 dni) tylko w przypadku przepracowania ponad
    > 60 dni po poprzednim zwolnieniu lekarskim.

    problem jest w tym, ze wniosek o swiadczenie rehabilitacyjne nalezy
    zglosic 6 tygodni przed koncem swiadczenia chorobowego. ja takiego
    wniosku nie zlozylem, bo myslalem, ze wszystko jest ok. natomiast
    okazalo sie, (po 2 tygodniach pracy) ze musze wracac do szpitala
    jednak. czy taki wniosek moge zlozyc na tydzien/dwa przed koncem tych
    182 dni? czy moge ten wniosek zlozyc nawet po tym okresie? czy jezeli
    nie zlozylem go 6 tygodni przed koncem tych 182 dni to juz mi ta
    mozliwosc przepada?
    dziekuje wektor - juz drugi raz otrzymuje konkretne odpowiedzi od
    Ciebie.