  • Data: 2006-10-16 21:00:33
    Temat: Re: pobyt w szpitalu a urlop
    Od: "wektor" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1161027247.579304.69490@f16g2000cwb.googlegroup
    s.com...

    > termin 182 dniowego swiadczenia zdrowotnego uplywa z dniem 25
    > listopada.

    Do 182 dni wlicza się tylko okres zwolnienia lekarskiego, okresu pracy
    w przerwie zwolnienia nie wlicza się do okresu zasiłkowego.

    > tak wiec zostalo mi jeszcze okolo 6 tygodni. w tej chwili
    > nie moge skladac wnosku, bo pracuje i nie zostalem jescze przyjety
    do
    > szpitala. najprawdopodobniej sprawa rostrzygnie sie w granicach
    > tygodnia dwoch maksymalnie. tak wiec na zlozenie wniosku zostanie mi
    > 3-4 tygodnie. od razu jak dostane przyjecie, prosze lekarza o
    > wypelnienie druku potrzebnego do zlozenia wniosku i go skladam. jak
    > myslisz czy 3-4 tygodnie przed uplywem terminu swiadczenia to nie
    jest
    > juz po fakcie?

    Chyba zostałeś źle poinformowany jak oblicza się okres zasiłkowy. Do
    okresu zasiłkowego (max. 182 dni) wlicza się tylko okresy zwolnienia
    lekarskiego. Wykorzystałeś 130 dni, czyli zostało Ci 52 dni (ponad 7
    tygodni) zwolnienia lekarskiego z zasiłkiem chorobowym.
    Aktualny okres pracy nie wlicza się do okresu zasiłkowego, tylko
    jeżeli nie przekroczy 60 dni, to nowe zwolnienie lekarskie będzie
    liczone jako kontynuacja poprzedniego okresu zasiłkowego, czyli
    jeszcze tylko przez 52 dni będziesz mógł pobierać zasiłek chorobowy.

    wa