  • Data: 2009-01-11 18:41:05
    Temat: Re: pobiłem człowieka
    Od: "basti78" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zapomniałem dodać że, jeżeli miał miejsce eksces ekstensywny (obrona była
    > przedwczesna), to możesz odpowiadać za przekroczenie granic obrony
    > koniecznej.

    tylko wlasnie czy samo wyjęcie noża, narzędzia samego z siebie
    niebezpiecznego, nie jest już przejawem agresji i złych zamiarów
    trzymającego nóż?

    czy "normalny" obywatel, przeciętny kowalski, nosi nóż? czy to już nie jest
    podejrzane......? podejrzane pod kątem poczucia się zagrożonym i posiadania
    uzasadnionych obaw co do złych intencji trzymacza? ;)

    jak okreslić czy pierwsze machnięcie to tylko pokazanie jak pięknie lśni w
    świetle, a moze dopiero drugie machnięcie nożem przed twarzą to już
    zagrożenie?

    Sebastian