  • Data: 2005-10-08 14:30:12
    Temat: Re: pobicie psa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    napisał w wiadomości news:di7a2j$pp7$1@opal.futuro.pl...

    > Tia... Tylko ja to, czego oni się nauczyli po tej porażce,
    wiedziałem
    > już od dzieciństwa - chociażby po paru programach Tony Halika i
    > podobnych oraz lekturze paru książek z tego zakresu.

    Po pierwsze nikt nie wymaga od kandydata na policjanta znajomości
    programów T.Halika. Po drugie, to podejrzewam, ze nawet Tony mógł by
    stracić głowę stojąc przed szarżującym tygrysem.

    > Ahem - chciałbym przypomnieć, że oni za tym tygrysem wcześniej
    > samochodami jeździli. Kotek na nikogo się nie rzucał.
    > Po cholerę ze środka wyleźli, komandosi za dychę?

    Nie było mnie tam, ale mogę podejrzewać, że kotek przed autem uciekał.
    Taktyka jeżdżenia za nim była skuteczna, dokąd nie postanowili, że
    czas najwyższy kończyć safari, bo się limity na paliwo kończą.
    Ponieważ ze strzelby ze środkiem usypiającym nie można za daleko
    strzelać, więc niestety musieli iść pieszo. Poza tym kotek był
    uprzejmy sp.... w krzaki, a tam pojazd patrolowy klasy POLONEZ
    wyjątkowo słabo sobie radzi. Tak wiec fajno się dyskutuje te
    opowieści, jak się nie musi tam leźć.

    Przypuszczam, że gdyby wiedziano, jak się skończy próba obezwładnienia
    tygrysa, to po prostu jeden umyślny kilkoma strzałami z AKMS-u (a
    widziałem, że mieli) wysłał kotka do "krainy wiecznych łowów".

    > Będzie miało 10m zasięgu i zatrzyma samochód? Paczpan, co to teraz
    za
    > wynalazki robią ;->

    A po kiego grzyba cywilowi zatrzymywanie samochodów? Za to świetnie
    sobie radzi z wiatrem.

    > ATSD to ciekaw jestem, jakby tygrysek zareagował na taki żel...

    ??