eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopłatność kartąRe: płatność kartą
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.internetia.pl!news.intelink.pl!newsfeed.neostrada.pl!nemesis
    .news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "robal" <r...@B...op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: płatność kartą
    Date: Fri, 24 Oct 2008 11:31:44 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 32
    Message-ID: <gds4p3$c0b$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <gdrn5j$8pj$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: hbu114.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1224840803 12299 79.187.46.114 (24 Oct 2008
    09:33:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Oct 2008 09:33:23 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:559972
    [ ukryj nagłówki ]

    Przemek <p...@g...com> popełnił(a):

    > Witam,
    > Nie miałem takiego problemu, ale na wszelki wypadek chciałbym spytać.
    > Tankuje na stacji benzynowej paliwo. Potem idę płacić i np. okazuje
    > się ze są problemy z płatnością (środki na koncie są) brak
    > połączenia. Przy tankowaniu patrzyłem na dystrybutorach nie było
    > informacji że są problemy z płatnościami z kartą. Nie mam przy sobie
    > gotówki i co wtedy. Paliwa mi przecież nie spuszczą, wina moja nie
    > jest bo zapłacić chcę, a się nie da.
    >
    > Co wtedy robić ?
    > Gdy nie będą chcieli wypuścić ze stacji.
    >
    > Przemek

    Z doświadczenia własnej stacji - procedura jest taka :)
    Jeśli brak jest jakiejkolwiek możliwości zapłaty kartą (terminal,
    telefonicznie) - faktura z odroczoną płatnością na konto (bodajże 3 dni -
    nie pamiętam dokładnie, bo rzaaaadko się zdarzyła sytuacja jak powyżej) +
    formularz/oświadczenie klienta i stacji, że taka sytuacja miała miejsce,
    zobowiązanie do zapłaty i inne itp. rzeczy.
    I tyle. Klient odjeżdża.
    Chyba, że pieniacz - to akurat zależy od osoby przy kasie :)
    Chyba, że stały klient bądź znajomy - na słowo bądź fant :)
    Po co sobie życie nawzajem utrudniać :)

    --
    Ford|Club|Polska - http://fordclubpolska.org
    "Opony ziomowe to [...]takie, które po założeniu łańcuchów zaczną
    rapować" (c) elmer radi radisson/p.m.s

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1