eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopłatność kartą › Re: płatność kartą
  • Data: 2008-10-24 08:42:25
    Temat: Re: płatność kartą
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "castrol" <j...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:07f25e03-9b3b-455f-aab2-064c6e8cc2d9@q35g2000hs
    g.googlegroups.com...

    > Klient placi obowiazujacym srodkiem platniczym

    nieskutecznie

    > na wypadek awarii terminala.

    a kto pisze o awari terminala?
    pisalem juz pare razy, przyczyn problemow autoryzacji platnosci
    elektronicznej moze byc wiele, i wiekszosc z nich jest poza sprzedawca i
    poza klientem

    > Kazdy sklep jest wyposazany przez centruym w zelazko

    szczerze powiem, ze pierwsze slysze, ale jak bede mial podobny problem to
    sie zapytam, pozatym zelazko obsluguje tylko karty wypukle, a takie nie
    wszyscy maja, wiekszosc ma tylk ozwykle platnicze (plaskie)

    > Pamietaj ze to klient zostal poinformowany ze moze placic karta

    pamietaj ze sklep nie ponosi winy za brak autoryzacji takiej platnosci

    > Sam wlacz myslenie i moze powiedz skad zes wywnioskowal ze w polsce
    > mozna placic tylko bilonem i banktomai w papierku.

    niczego takiego nie wywnioskowalem i nie sugerowalem, twierdze jedynie, ze
    nie widze powodu do obarczania akurat sklepu, za to, ze platnosc nie moze
    byc dokonana, klient ktory chce placic karta, musi sie liczyc z tym ze nie
    zawsze taka platnosc bedzie mogla byc zrealizowana, a juz napewno nie mozna
    jednego z drugim utwierdzac w przekonaniu, ze to tylko i wylacznie wina
    sklepu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1