eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopłatność kartą › Re: płatność kartą
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
    !not-for-mail
    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: płatność kartą
    Date: Fri, 24 Oct 2008 10:42:25 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 35
    Message-ID: <gds1pk$9d1$1@news.task.gda.pl>
    References: <gdrn5j$8pj$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gdrq4t$b2v$1@news.onet.pl>
    <8...@x...googlegroups.com>
    <gdrtj2$nof$4@news.onet.pl> <gdruur$np6$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gdrvg2$oh8$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gds00b$5oo$1@news.task.gda.pl>
    <b...@d...googlegroups.com>
    <gds0n3$7o6$1@news.task.gda.pl>
    <0...@q...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: ip-89.171.110.186.static.crowley.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1224837748 9633 89.171.110.186 (24 Oct 2008 08:42:28 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Oct 2008 08:42:28 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <0...@q...googlegroups.com>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:559950
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "castrol" <j...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:07f25e03-9b3b-455f-aab2-064c6e8cc2d9@q35g2000hs
    g.googlegroups.com...

    > Klient placi obowiazujacym srodkiem platniczym

    nieskutecznie

    > na wypadek awarii terminala.

    a kto pisze o awari terminala?
    pisalem juz pare razy, przyczyn problemow autoryzacji platnosci
    elektronicznej moze byc wiele, i wiekszosc z nich jest poza sprzedawca i
    poza klientem

    > Kazdy sklep jest wyposazany przez centruym w zelazko

    szczerze powiem, ze pierwsze slysze, ale jak bede mial podobny problem to
    sie zapytam, pozatym zelazko obsluguje tylko karty wypukle, a takie nie
    wszyscy maja, wiekszosc ma tylk ozwykle platnicze (plaskie)

    > Pamietaj ze to klient zostal poinformowany ze moze placic karta

    pamietaj ze sklep nie ponosi winy za brak autoryzacji takiej platnosci

    > Sam wlacz myslenie i moze powiedz skad zes wywnioskowal ze w polsce
    > mozna placic tylko bilonem i banktomai w papierku.

    niczego takiego nie wywnioskowalem i nie sugerowalem, twierdze jedynie, ze
    nie widze powodu do obarczania akurat sklepu, za to, ze platnosc nie moze
    byc dokonana, klient ktory chce placic karta, musi sie liczyc z tym ze nie
    zawsze taka platnosc bedzie mogla byc zrealizowana, a juz napewno nie mozna
    jednego z drugim utwierdzac w przekonaniu, ze to tylko i wylacznie wina
    sklepu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1