eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopłatność kartąRe: płatność kartą
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.
    dca.giganews.com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!q35g2000hsg.googlegroups
    .com!not-for-mail
    From: castrol <j...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: płatność kartą
    Date: Fri, 24 Oct 2008 01:36:06 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 29
    Message-ID: <0...@q...googlegroups.com>
    References: <gdrn5j$8pj$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gdrq4t$b2v$1@news.onet.pl>
    <8...@x...googlegroups.com>
    <gdrtj2$nof$4@news.onet.pl> <gdruur$np6$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gdrvg2$oh8$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gds00b$5oo$1@news.task.gda.pl>
    <b...@d...googlegroups.com>
    <gds0n3$7o6$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.153.26.70
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1224837366 32606 127.0.0.1 (24 Oct 2008 08:36:06 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Oct 2008 08:36:06 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: q35g2000hsg.googlegroups.com; posting-host=217.153.26.70;
    posting-account=_PSBrwoAAADUmURrLSx_5ra3n1U1SDJq
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.3)
    Gecko/2008092417 Firefox/3.0.3,gzip(gfe),gzip(gfe)
    X-HTTP-Via: 1.1 bespin.merlin.com.pl:3128 (squid/2.6.STABLE5)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:559942
    [ ukryj nagłówki ]

    On 24 Paź, 10:23, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:

    > ale klient musi zaplacic

    Klient placi obowiazujacym srodkiem platniczym

    > sklep sie tak samo zdecydowal na taka forme platnosci, jak i klient i
    > wytlumacz dlaczego wg ciebie, to tylko sklep ma ponosic odpowiedzialnosc na
    > wadliwe dzialanie systemu potwierdzenie platnosci?

    A co jesli sprzedawca nie moze przyjac gotowki? Powiedzmy bo mu rece
    odmowili posluszenstwa? Albo nie ma nikogo w sklepie bo wszyscy
    znikneli?

    W takich sytuacjach centrum autoryzacji, z ktorym sklep ma podpisana
    umowe , ma specjalne procedury na wypadek awarii terminala. Kazdy
    sklep jest wyposazany przez centruym w zelazko - to ze sklepy gdzies
    te zelazko maja na zapleczu to jest juz ich problem. Sa takze telefony
    - niech dzwonia i sie dowiaduja co robic.
    Pamietaj ze to klient zostal poinformowany ze moze placic karta, on
    sam sie o to zapewnie nie prosil i gdyby na danej stacji/w sklepie nie
    mial mozliwosci takiej to poszedlby do innego sklepiu.

    > sam skoncz pisac bzdury, wlacz myslenie i odpowiedz na powyzsze pytanie?

    Sam wlacz myslenie i moze powiedz skad zes wywnioskowal ze w polsce
    mozna placic tylko bilonem i banktomai w papierku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1