eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopłatność kartą › Re: płatność kartą
  • Data: 2008-10-24 08:36:06
    Temat: Re: płatność kartą
    Od: castrol <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 24 Paź, 10:23, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:

    > ale klient musi zaplacic

    Klient placi obowiazujacym srodkiem platniczym

    > sklep sie tak samo zdecydowal na taka forme platnosci, jak i klient i
    > wytlumacz dlaczego wg ciebie, to tylko sklep ma ponosic odpowiedzialnosc na
    > wadliwe dzialanie systemu potwierdzenie platnosci?

    A co jesli sprzedawca nie moze przyjac gotowki? Powiedzmy bo mu rece
    odmowili posluszenstwa? Albo nie ma nikogo w sklepie bo wszyscy
    znikneli?

    W takich sytuacjach centrum autoryzacji, z ktorym sklep ma podpisana
    umowe , ma specjalne procedury na wypadek awarii terminala. Kazdy
    sklep jest wyposazany przez centruym w zelazko - to ze sklepy gdzies
    te zelazko maja na zapleczu to jest juz ich problem. Sa takze telefony
    - niech dzwonia i sie dowiaduja co robic.
    Pamietaj ze to klient zostal poinformowany ze moze placic karta, on
    sam sie o to zapewnie nie prosil i gdyby na danej stacji/w sklepie nie
    mial mozliwosci takiej to poszedlby do innego sklepiu.

    > sam skoncz pisac bzdury, wlacz myslenie i odpowiedz na powyzsze pytanie?

    Sam wlacz myslenie i moze powiedz skad zes wywnioskowal ze w polsce
    mozna placic tylko bilonem i banktomai w papierku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1