  • Data: 2008-10-24 08:11:51
    Temat: Re: płatność kartą
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:gdrvg2$oh8$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Co do braku połączenia to nie moja wina, co mnie interesuje że go nie ma.

    rowniez to nie stacji wina, wiec co ich obchodzi ze go nie ma, a klient nie
    ma gotowki

    > Może rachunki za łącze nie zapłacone, może ktoś kabel popsuł.

    a moze to wina twojego banku, a moze to wina centrum autoryzacji
    a moze poszli do lasu
    czemu zakladasz ze to wina stacji?

    > Skoro stacje decydują się na te formy płatności to mają jakieś procedury
    > postępowania.

    skoro ty decydujsz sie na platnosci plastikiem powinienes miec na taki
    wypadek jakies procedury

    > Czy mam stać na stacji aż sprzętu nie naprawią (załóżmy że jestem 500 km
    > od domu i jest noc) a pieniądze mam na zapłacenia ale kasjer nie chce
    > przyjąć (płatność kartą)

    pieniedzy nie masz, bo pieniadze to bilon i banknoty, masz tylko (w danym
    momencie) bezwartosciowy kawalek plastiku

    naucz sie poprownie cytowac