  • Data: 2008-10-24 07:30:42
    Temat: Re: płatność kartą
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek 24 październik 2008 08:48
    (autor przypadek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak:
    <8...@x...go
    oglegroups.com>):

    > Nie ma takiego obowiązku.

    No wiem, można czekać na policję.

    > Nie nie. Stacja zawarła wywieszając znaczki "VISA" (tzn. moim zdaniem
    > każdy sensowny sąd tak to stwierdzi) umowę sprzedaży z prawem do
    > spełnienia świadczenia kartą kredytową.

    No i nie z ich winy nie jest możliwa ta płatność.

    > Moim zdaniem spokojnie mógłbyś odjechać, a uregulować po jakimś czasie
    > przelewem...

    No... Po spisaniu umowy lub wezwaniu policji.

    > Jeśli cię nie będą chcieli wypuścić (czy też samochodu), to narażają
    > się na oczywiste konsekwencje z KK.

    Jakie? Wg mnie dokonują zatrzymania obywatelskiego do czasu przybycia
    policji. Klient towar zabrał, oddać nie chce, zapłacić też nie.

    --
    Tristan