eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopłatność kartą › Re: płatność kartą
  • Data: 2008-10-24 07:58:13
    Temat: Re: płatność kartą
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "przypadek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:844d6e8e-bcfa-4023-a59a-ae49288499be@8g2000hse.
    googlegroups.com...

    > Stary czytaj wątki do których się odnosisz. Chodzi o sytuację, gdy
    > płatność jest niemożliwa z przyczyn nieleżących po stronie klienta (i
    > jego banku, dodajmy dla uproszczenia).

    a gdzies to krynico madrosci wszelakiej wyczytal, czy moze w slowach "brak
    polaczenia" czy moze "srodki na koncie sa"?

    przyczyn niemoznosci zautoryzowania platnosci karta moze byc wiele, i jak
    juz wspomnialem, w 99% tyle samo w tym winy twojej co i sprzedawcy, czytaj -
    niemoznosc jest niezalezna ani od ciebie, ani od sprzedawcy, czyli ani ty,
    ani on nie ponosicie za to odpowiedzialnosci, dodatkowo czesto sprzedawca
    moze nie wiedziec o takich problemach, bo sa one zalezne np od twojego
    banku, albo firmy obslugujacej karte czy autoryzujacej platnosci

    > Nie. Analogicznie jak w przypadku gdybym wyjął gotówkę chcąc płacić

    mylisz sie, sprzedawca jest gotow do przyjecia platnosci w gotowce, masz to
    placisz i odjezdzasz, platnosc karta to udogodnienie, a nie glowna forma
    platnosci, jesli nie mozesz jej dokonac a nie masz gotowki, pozostaje ci
    grzeczne porozumienie sie z obsluga i dogadanie w kwestii rozwiazania
    problemu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1