  • Data: 2008-10-24 07:30:02
    Temat: Re: płatność kartą
    Od: przypadek <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Paź, 09:06, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:
    > Użytkownik "przypadek" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomościnews:8f4773f6-3eda-4748-abc7-82d22a5b13c3@
    x41g2000hsb.googlegroups.com...

    > i co z tego wynika wedlug ciebie?
    > a to moze stacja trzyma twoja kase na swoim koncie?
    > to moze stacja autoryzuje platnosci elektroniczne?
    > tyle samo winy stacji co i twojej w tym ze nie mozesz zrealizowac platnosci

    Stary czytaj wątki do których się odnosisz. Chodzi o sytuację, gdy
    płatność jest niemożliwa z przyczyn nieleżących po stronie klienta (i
    jego banku, dodajmy dla uproszczenia).

    >ty rowniez, chcesz odjechac nie placac za towar :)

    Nie. Analogicznie jak w przypadku gdybym wyjął gotówkę chcąc płacić, a
    sprzedawca jej nie przyjął (bo nagle zapomniał jak się liczy pieniądze
    np.) - ja zrobiłem wszystko, aby świadczenie spełnić i jestem wolny.