  • Data: 2008-10-24 06:48:04
    Temat: Re: płatność kartą
    Od: przypadek <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Paź, 08:31, Tristan <n...@s...pl> wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z piątek 24 październik 2008 07:39
    > (autor Przemek
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <gdrn5j$8p...@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Spisać umowę na odroczoną płatność, ja tak spisywałem.

    Nie ma takiego obowiązku.

    > W sumie będą mieli rację, prawnym środkiem płatniczym jest gotówka, a karta
    > to bonus...

    Nie nie. Stacja zawarła wywieszając znaczki "VISA" (tzn. moim zdaniem
    każdy sensowny sąd tak to stwierdzi) umowę sprzedaży z prawem do
    spełnienia świadczenia kartą kredytową.

    Moim zdaniem spokojnie mógłbyś odjechać, a uregulować po jakimś czasie
    przelewem...

    Jeśli cię nie będą chcieli wypuścić (czy też samochodu), to narażają
    się na oczywiste konsekwencje z KK.