  • Data: 2003-12-17 22:12:28
    Temat: Re: piractwo i sens posiadania komputera
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" napisał w wiadomości

    > Tak? To ciekawe, bo czesto widuje na stronach www rozne linki "download
    > driver" lub "driver development kit", jak tozumiem to pierwsze teleportuje
    > na moj hdd ta uzadzenie plastikowe, a drugi link wysyla mi do domu zestaw
    > majsterkowicza (mlotek, pile tarczowa) ;) ?
    >
    > Ale dzieki ze mnie oswieciles, juz przedze zerwac umowe o prace, bo ja
    > glupi od 2 miesiecy pisze i pisze w C++, a ci frajerzy mi placa jeszcze ;)

    Boshee... Ja nie mowie o STEROWNIKACH programowych do urzadzen, tylko o
    PROCESOROWYCH STEROWNIKACH PROCESOW PRZEMYSLOWYCH!!!!
    Wiesz co to jest sterownik automatyki przemyslowej? Takie urzadzenie
    zawierajace procesory, epromy z oprogramowaniem itd... zajmujace sie na
    przyklad sterowaniem tasmociagow w kopalniach?