  • Data: 2005-06-21 22:23:14
    Temat: Re: pieszy na sciezce rowerowej
    Od: Marcin Tałajczyk <tulujczyk@ZAMIEN_ulu_NA_ala.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ścieżki rowerowe wydzielane z chodnika to całkowity idiotyzm.
    Najczęściej różnią się tylko kolorem i np. w nocy trudno jest rozpoznać
    czy juz sie weszło na sciezke czy nie. Raz miałem taką sytuację.
    Rowerzysta rozpędził się do 30-40 km/h i mało na mnie nie wjechał kiedy
    przypadkowo przekroczyłem granice o 20cm. A potem straszył ze wezwie
    policje... Olałem go ale niemiłe wrażenie pozostało.
    Dlatego jestem przeciwny dzieleniu chodnika na części dla pieszych i
    rowerzystów bo nikt na tym nie skorzysta. Juz wole żeby jeździli po
    normalnym chodniku ale wolniej i ostrożniej (no i nie będą przynajmniej
    straszyli policją w razie kolizji).

    --
    Pozdrawiam.
    Marcin.