  • Data: 2005-06-21 19:18:48
    Temat: Re: pieszy na sciezce rowerowej
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest chodnik podzielony na dwie czesci - biala dla pieszych i buraczkowa
    > dla
    > rowerow (sciezka rowerowa). Po chodniku idzie czlowiek obladowany zakupami
    > i wchodzi na czesc dla rowerow (naprawdopodobniej nie zauwazyl zmiany
    > koloru chodnika, bo targal te torby). Z gory z duza predkoscia nadjezdza
    > rower i wjezdza gosciowi na plecy (nie daje wczesniej zadnego sygnalu
    > dzwiekowego). Oczywiscie wywiazuje sie ogromna awantura, w ktorej
    > rowerzysta twierdzi, ze to wina pieszego, bo byl na sciezce rowerowej. Czy
> [...]

    Prawo o Ruchu Drogowym
    Art. 33.

    1.. Kierujacy rowerem jednosladowym jest obowiazany korzystac z drogi dla
    rowerów lub z drogi dla rowerów i pieszych. Kierujacy rowerem, korzystajac z
    drogi dla rowerów i pieszych, jest obowiazany zachowac szczególna ostroznosc
    i ustepowac miejsca pieszym.
    P.

    (mam nadzieje ze tym razem trafilem :-)

    --
    Gosc: "Jaki srodek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert: "Slyszalem, ze najskuteczniejszy jest srodek d..y."