  • Data: 2005-06-21 19:48:28
    Temat: Re: pieszy na sciezce rowerowej
    Od: mariposa doux <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zdzis wrote:

    > Sam jestem rowerzysta, ale wydaje mi sie, ze najechanie na czlowieka, ktory
    > sobie po prostu idzie (fakt, ze nie swoja strona chodnika), jest niezgodne
    > z przepisami. Na pewno wiem, ze zdrowy rozsadek nakazuje ostroznosc.

    Przypomina mi to ostatnia akcje odnośnie wchechania w drzewo, ktore
    roslo na sciezce rowerowej...

    > Dodatkowo, sciezki powstaja tam, gdzie poprzednio cala szerokosc chodnika
    > nalezala do pieszych: ktos moze zapomniec i wejsc na sciezke, dziecko moze
    > zobaczyc cos na trawie i wbiec, pies moze pociagnac w kierunku atrakcyjnej
    > kupy po drugie stronie sciezki itd.

    Zapomniec, nie zapomniec. To juz jego wina, jak wlazi pod kola. Jak
    idzie, a rowerzysta ani nie zadzwonil (sygnal dzwiekowy), anie nie
    zwolnil i nie ominal tylko celowo(???) wjechal w pieszego... to albo sie
    zagapil (niebezpieczne) albo ... sam nie wiem co.

    Pozdr

    Film: Sin City - Miasto Grzechu ................ http://tiny.pl/h63x
    Richard Morgan - Modyfikowany Węgiel ........... http://tiny.pl/h63w
    Clive Barker - Wąwóz złamanego serca ........... http://tiny.pl/h63c